söndag 28 april 2013

Tja

Prata kan jag ju iaf om vikt och äta rätt och hålla igen och så, men att utföra, nja, inte lika bra...
fattar faktiskt inte varför det är så svårt, gillar inte det jag ser i spegeln, och vet att jag kan. har gjort min resa 3 gånger innan med viktväktarna och det har gått jättebra.
Kanske är det så att jag i mina tankar inte riktigt når hela vägen fram ff. Är oändligt trött på mig själv just nu, och tyvärr har det nog en väldigt negativ effekt.
Gillar inte min spegelbild, gillar inte mitt humör, gillar inte mitt tålamod, gillar inte min kost, gillar inte mitt köpmönster (som är godis,läsk,glass och skräp, inte kläder...) och gillar väl igentligen inte mycket mer än min utbildning...dax att ändra på detta!!

Så glad iaf att jag valde att söka lärarlyftet och ge mig själv den chansen. utbildningen är superkul, vi skrattar mest hela tiden, kurskamraterna så härliga och massor av matnyttigt, rent ut sagt att lära sig.
Imorgon väntar rapportskrivning, 2 dagar avsatta enbart för detta, 2 till nästa vecka. Tomat handlar det om.

 
Bild lånad från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar